یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی

حوزه/در پی شهادت مجاهد بزرگ اسلام، شهید سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب الله، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، بر ادامه راه مقاومت و وحدت گروه‌های مقاومت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، بیانیه نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله به این شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت هنر مردانی است که سال‌های عمر خود را مجاهدانه و در لباس خلوص برای اهتزاز پرچم توحید سپری کرده و همواره در این راه استوار مانده اند.

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده و بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و مجاهد بزرگ اسلام و عالم گرانقدر جناب سید حسن نصرالله (ره) و جمعی از فرماندهان حزب الله و صدها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساند.

اکنون که دبیرکل حزب الله لبنان به شهدای بزرگ و جاویدالاثر خود پیوست که قریب به سی سال در راه آنان بود و در این مدت آنان را از پیروزی تا پیروزی رهبری کرد دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است.

بی شک شهادت پایان ما نیست، تازه زنده شدن ماست. خون هر شهیدی که بر زمین می‌ریزد همواره جان تازه‌ای به مجاهدان راه خدا داده و می‌دهد. پای این خون‌ها ایستاده ایم و بر دشمن جنایتکار مجال آسودگی نمی‌دهیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته) فرمودند: بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

اینجانب شهادت سرافرازانه اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، شهید جاوید الاثر سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را به محضر نورانی حجت کبری حق، حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامت برکاته) ، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و رجاء واثق دارم که به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد وراه پرافتخار سید مقاومت جناب ‎سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد، انشاءالله

مرادبیگی

نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha